donderdag 11 november 2010

De kleine prinses ... die meer was dan een prinses alleen.. (waargebeurd)

In haar wereld was ze een prinses. Het sprookje waarin zij leefde was anders dan die van anderen. Ze was een prinses en al het andere was... grijs..

4 jaar oud, wat een plezier heb ik. De kinderen om mij heen zijn lief en van mama mag ik altijd buiten spelen. Zolang ik maar op de stoep blijf spelen. Ik houd van fietsen.. Maar vandaag is alles anders..
Tijdens het gymen vroeg de juffrouw, hoe ik aan al die blauwe plekken kom. "Ben je gevallen mijn kind?" .. Waar heeft ze het toch over .. Gevallen? Niet dat ik weet..  De juffrouw zei dat het wel erg veel blauwe plekken zijn.. Zo erg is het niet, het gaat wel over ..   dacht ik...

Ik moet thuis blijven vandaag. Het schijnt dat ik koorts heb . Ik merk er zelf vrij weinig van. Het liefst zat ik nu in de zandbak te spelen met mijn vriendinnetjes. Hihi mijn mama heeft eigenlijk een hekel aan de zandbak. Ze zegt altijd: "Aan het einde van de dag is de helft uit de zandbak in je broekzakken en schoenen te vinden."  Maar gelukkig is mijn zus en haar beste vriendin erbij.. Mama moet werken dus zijn zij vandaag de oppas.

Ik word eigenlijk nooit moe. Ik kan wel de hele dag spelen en rennen. Zelfs als ik eigenlijk ziek ben, zoals nu.. Daarom moest ik in mijn bed blijven liggen en doen alsof ik heel erg ziek ben. Mama zegt dat de dokter mij anders nooit gelooft, als hij mij zo ziet rond rennen. Vaak zegt de dokter dat er niets aan de hand is, maar vandaag , vandaag ... ..

Weet ik het niet zo goed....



To be continued...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten