donderdag 11 november 2010

10 Procent van Alles.

Je verlangens zijn groot genoeg om door te gaan. Je standvastigheid en wil zijn genoeg om succes te boeken. Je wilt iets zo graag, maar wanneer je het hebt voel je de voldoening voor 10 procent. Is het dat je niet meer tevreden bent te stellen of is het dat je je er te druk om hebt gemaakt, zo hard voor hebt gewerkt dat je vergeten bent hoe ervan te genieten. Oke laten we even relaxen dan lukt het misschien wat meer; wat meer om er meer dan 10 procent uit te halen. Misschien haal ik zelfs de 40% ! Ja dan ben ik al tevreden. Ja 40% moet goed zijn. Maar wacht laten we nu niet te lang relaxen, want we moeten verder jongens. Ik wil niet dat de luiheid toeslaat. Oke laten we voor nu dan toch maar voor de 10% genieten. Maar dat kan niet? Ik ben een levensgenieter weet je wel.

Ik moet gewoon door tot ik dat ene heb bereikt. Je weet wel dat ene, dat grote ,die droom waar ik zo lang mee zit, die wens, die gedachte waar ik al zo lang naar vis. Ja! Daar doe ik het voor. Hey! Vergeet je niet te genieten voor 10 procent, het liefst voor 70 procent dat moet realistisch zijn toch? Nee die 70 procent bewaren we voor dat ene, dat bijzonder, dat belangrijke, die droom, die wens, dat gene weet je nog. Hey! Zei je nou 70 procent? Wat ben jij nou voor een mens? Doen we het daarvoor? Nee, ik ga voor de 100 procent. Ik geniet wel voor de 100% als ik daar eindelijk ben, na al dat harde werken. Je weet wel daar bij dat ene, dat bijzondere, die droom, dat mooie, die wens, dat gene, dan zal ik wel genieten voor de 100 procent, beloofd! Zal het? Oh jawel toch.. Of ...? Ja jawel joh..

Hey! Vergeet je niet te genieten ? Je weet namelijk niet hoelang het duurt voor je dat ene hebt bereikt, je weet wel dat ene die zorgt voor die 100 volle procent satisfactie Straks vergeet je hoe het is om te genieten wanneer je daar bent en dan is dat ene; je weet wel dat bijzondere, die droom, dat mooie, die wens en je leven voor niks geweest. Hey! Mijn geheim? Wanneer je even vergeten bent hoe te genieten, doe dan even dat volle genieten , gewoon dat echte genieten. Weet je wat? Lach gewoon, dan komt dat genieten vanzelf wel.

Mijn geheim? Ja zo is het wel genoeg geweest, geheimen genoeg verteld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten